سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راز موفقیت تحصیلی

معرفی کتاب

 کتاب راز موفقیت تحصیلی

کتاب راز موفقیت تحصیلی، راز یا قانون جذب را به زبان ساده برای شما بیان می­کند و روش­های استفاده از آن را به شما می­آموزد. برای رسیدن به موفّقّیت راه­های زیادی وجود دارد. دنبال راهی باشید که با شما هماهنگ باشد، به دلتان بنشیند و شما را به شوق آورد.  راز، راه استفاده همزمان از توانایی­های جسمی و ذهنی است.

این کتاب به شما نشان می دهد چگونه تلاش­تان را با قدرت ذهن هماهنگ کنید و همواره عملکرد خود را کنترل نمایید تا مطمئن شوید در مسیر صحیح حرکت می­کنید.

هدف از بیان راز شناخت توانایی­های ذهن می­باشد. همان­گونه که ذهن بخش اعظم وجود آدمی است، توانایی­های ذهنی نیز بخش مهم، قدرتمند و موثر توانایی انسان می­باشد. شناخت قوانین ذهن، راز و رمزهای ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب از دستاوردهای جدید علم است.

این کتاب به شما کمک می­کند توانایی­های ذهنی را با تلاش همراه کنید، تا بتوانید آسان­تر به موفّقّیت­های زندگی و تحصیلی دست یابید. ترکیب توانایی­های ذهنی و پشتکار می­تواند شما را به فتح قله­های موفّقّیت تحصیلی رهنمون گرداند. شما انسان منحصر به فرد و دارای توانایی­های فراوان می­باشید. تلاش و پشتکار خود را با نیروهای ذهن همراه سازید تا معجزه­ی زندگی خود را خلق کنید.

 


راز چیست

راز چیست

   عالم هستی در نهایت دقت و نظم، با قوانین مشخص و قابل کشف در جریان است. قوانین عالم ذهن نیز مانند قوانین عالم فیزیک دقیق هستند. راز نشان دهنده­ی نظم کامل عالم هستی است. راز همان قانونی است که شما را به وضعیت موجود زندگی­تان رسانده است. راز شکل دهنده­ی موفّقّیت­ها، کامیابی­ها و شکست­های شما است، حتی اگر شما از این قانون اطلاع نداشته­اید. دانشمندان، ثروتمندان، مخترعان و مبتکران با درک و عمل به راز توانسته­اند قله­های موفّقّیت را فتح کنند. راز همان قانون جذب، یعنی قدرتمندترین قانون عالم هستی است. نام بزرگان با استفاده از راز جاودانه شده است، نقاشان، موسیقیدان­ها، شاعران و متفکران در آثار خود، ادیان، مذاهب و تمدن­ها در نوشته­ها و حکایات خود به راز اشاره کرده­اند. راز به انواع و اشکال مختلف در نوشته­ها و سنگ نوشته­های قرون گذشته آمده است. با آنکه بسیاری بعد از درک راز افسوس خورده­اند، که چرا زودتر با آن آشنا نشده­اند، راز یا قانون جذب همیشه وجود داشته و همه امکان کشف و درک آن را داشته­اند. این قانون در سرتاسر تاریخ فعّال بوده و خواهد بود. راز زندگی شما را احاطه کرده، از آن برای رسیدن به خواسته­های خود استفاده کنید. زندگی شما حاصل اندیشه­هایی است که در سر می­پرورانید. شما می­توانید همه چیز را به­سوی خود جذب کنید. با شناخت این قانون، قدرت خود را کشف می­کنید تا بیاندیشید و خلق کنید.